MA2TA
MA2TA
میتونم یه دوست داشته باشم
   زندگی


حس میکنم زندگی را باخته ام و خیلی کمتر از آنچه باید در بیست و پنج سالگی داشته باشم دارم.می دانم که نمی دانم و این از کسی نیست جز خودم.در اتوبوس زمان یکی یکی ایستگاههای خالی زندگی را طی میکنم تا به ایستگاه آخر برسم.هر آنچه که میتوانستم انجام دهم در کژفهمی های جاری زندگی و در بن بستهای بی پایان هستی رنگ باخت و رنگ باخت و رنگ باخت.نمی خواهم شروع کنم باز زیستن را..........



به ادامه مطلب بروید لذت ببرید

نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت21:15---22 شهريور 1390
eeeeeeeeeeee
chera doostam?
tetfaghan bayad har lahze shoru kard hatta tou badtarin sharayet!
ba eftekhar taze shoru kardam!
na omid shodan yani khodafezi ba khoda!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.